SKUPINOVÉ CVIČENÍ

Lekce je určena pro maminky, které se chtějí dostat po porodu do kondice a nemají možnost hlídání dětí.  Cvičí se za přítomnosti dětí, které někdy využijeme jako zátěž při posilování nebo jsi samy hrají. Možné začít po šestinedělí, ideální věk dětí do cca 3 let. Cílem lekcí je nejen zpevnit ochablé svalstvo a protáhnout se, ale také zdravotní a psychická pohoda. Lekce zahrnuje úvodní zahřátí, cvičení s dětmi i cvičebními pomůckami (velké míče, overbally, gumičky aj.), core cviky, prvky zdravotní tělesné výchovy, závěrečné uvolnění a strečink.

Více informací

Moderní kalanetika je velmi účinné posilovací cvičení, které slouží zejména k tvarování problematických partií těla. Na základě dlouhodobých zkušeností a výzkumů se v poslední době dospělo k nové formě tohoto typu cvičení, která co nejúčinněji a bezpečně využívá principů kalanetiky.

Více informací

FRESH KRUHÁČ je intenzivní, zábavné a velice efektivní a motivující cvičení, které vás rychle dostane do formy.

Všestranný kruhový trénink s náčiním nebo bez náčiní. Jedná se o aerobní trénink, tak aby jste se cítili FIT , a následně formujeme posilováním tělo a zvyšujeme svalovou sílu.

Více informací

Jednoduchá aerobně posilovací hodina, která nastartuje Vaše tělo i mysl na celý den. Intervalový trénink různých forem, s využitím různých pomůcek, bez složitých choreografií, zaměřený na problémové partie těla. Každý trénink je úplně jiný. Cvičení doporučujeme mužům i ženám všech věkových kategorii, začátečníkům i mírně pokročilým.

Více informací

Step patří mezi nejoblíbenější formy aerobiku. Vznikl v 80. letech minulého století. Základem cvičení je vystupování na step a sestupování ze stepu, s možností nastavitelné výšky. Cvičení na stepech je aerobní aktivita se zaměřením převážně na svalstvo dolních končetin a hýždě. Na stepech se zaměřujeme i na posilování ostatních svalových partií, aby docházelo ke komplexnímu procvičení celého těla.

Více informací