SKUPINOVÉ CVIČENÍ

Hatha jóga je vhodná pro všechny, kteří chtějí protáhnout a posílit tělo, zklidnit mysl, uvolnit se a odpočinout si od každodenního stresu. Lekce začíná krátkou relaxací a dechovým cvičením. Následují průpravné cviky, které tělo připraví na jednotlivé ásány. U jednotlivých pozic se klade důraz na dech a na správnost provedení. Hodina je zakončená závěrečnou relaxací. Pravidelným cvičením se harmonizuje mysl a tělo se stává silnějším, odolnějším a pružnějším.

Více informací

Chcete zpevnit svoje tělo a zároveň spálit nějaké ty kalorie? V tom případě je kruhový trénink vlastní vahou správnou volbou pro vás! Jedná se o velmi intenzivní intervalové posilování a procvičení celého těla. V hlavní části si vyzkoušíte nejen cviky, které vám pomohou vyrýsovat Vaše problémové partie, cviky koordinační - zlepšující Vaši pohyblivost, ale také cviky zaměřené na rychlost provedení - to znamená ty, díky nimž se budete moci těšit z o číslo menšího oblečení!

Více informací

Tabata je moderní kardiovaskulární a intervalový trénink s vysokou intenzitou. Zavede vás na vyšší úroveň tělesné zdatnosti, pomůže spálit kalorie a velmi rychle zlepší výkonnost a vytrvalost. Možná někteří z Vás o této metodě již slyšeli a někteří to slyšíte poprvé. Jedná se o nový a zajímavý způsob tréninkové metody, která se považuje za velmi náročnou a nedoporučuje se lidem, kteří se sportem začínají. Revoluční způsob tréninku je pojmenován po japonském lékaři jménem Izumi Tabata. Tento pán se svými spolupracovníky v japonském městě Kanoya na základě svých výzkumů poukazuje na vysokou účinnost této metody. Studie Dr. Tabata prokázaly, že vysokointenzivní intervalový trénink spaluje tuk lépe než aerobní aktivity v pomalejším rovnoměrném tempu.

Více informací

Představujeme Vám nové rehabilitační cvičení SM-SYSTÉM. SM-SYSTÉM = stabilizace a mobilizace páteře. Cvičení je vhodné pro jakoukoliv věkovou skupinu od 5 let do 100 let – děti, ženy, muži, senioři, těhotné, nevrcholové i vrcholové sportovce.

 

SM systém je vhodný pro lidi s problémy bolesti zad nebo kteří chtějí poruchám páteře předejít. Cvičení má také velký význam u prevence a léčby poruch velkých kloubů – kloub kyčelní, kolenní a ramenní, kluby nohou a klenba nožní.

Více informací

Chi-toning patří mezi formy cvičení v oblasti Body and Mind. Jedná se o pomalé i dynamické cvičení, které využívá různých směrů a prvků z jógy, pilates, pěti Tibeťanů a strečinku v různých kombinacích za pomocí plynulých přechodů vedoucích ke zlepšení síly, rovnováhy, pohyblivosti a vnitřní energie.

Více informací