Jumping

Jumping

V PeVan Gymu cvičíme na patentované trampolíně Jumping® PROFI! Jumping® zlepšuje fyzickou a psychickou kondici jednoduchým a zábavným způsobem. Jumping® je originální cvičení v oblasti fitness průmyslu. Léty prověřený aerobní program na patentovaných trampolínách je určen pro všechny generace tak, aby vytvářel zábavnou formou fyzickou a duševní rovnováhu.


Dynamické aerobní cvičení na patentovaných trampolínách s řidítky doprovází motivující hudba a lekce vedou odborně vyškolení instruktoři. Základní myšlenka cvičení, které není jen nahodilým poskakováním na trampolíně, ale vysoce koordinovým a propracovaným systémem.Nejedná se tedy o nahodilé poskakovaní, ale o vy¬soce koordinované, jasně cílené cviky. Významná část cvičení je zaměřena na balanční prvky, které zvyšují odolnost vestibulárního aparátu a posilují všedním po-hybům utajené svalové segmenty.

 

Jumping® je ideálním sportem pro formování postavy a skrývá mnoho unikátních výhod. Ze zdravotního hlediska blahodárně působí prakticky na všechny systémy lidského těla a tak se řadí mezi velmi účinné formy pohybových aktivit.

 

Podstatou pozitivního dopadu cvičení Jumping®, jsou různě náročné kombinace rychlých a pomalých poskoků, dynamických sprintů, balančních i silových prvků a strečinku. Jednotlivé cviky i jejich souslednost jsou pečlive připravené, mají svůj vlastní význam a řád. Tyto kombinace cviků se na pružném vypletu trampolíny stávají nejen zábavnou, ale i velmi účinnou formou posilování fyzické a psychické odolnosti.

 

 

K čemu je dobrý Jumping®?

 

  • Zpomaluje stárnutí
  • Zvyšuje svalový tonus
  • Je zábavný a bezpečný
  • Navyšuje vitální kapacitu plic
  • Působí proti depresi a únavě
  • Upravuje trávení a vylučování
  • Posiluje všechny svalové partie
  • Zlepšuje tkáňové zásobení kyslíkem
  • Rozvíjí motoriku, koordinaci a stabilitu
  • Podporuje snadnější relaxaci a spánek
  • Stimuluje vestibulární a nervový systém
  • Normalizuje hladinu cholesterolu a triglyceridů
  • Zrychluje lymfatický oběh, detoxikaci a průtok v žilním systému
  • Pomáhá snižovat krevní tlak a tím předcházet kardiovaskulárním onemocněním
  • Nabízí úlevu od bolesti zad, krku a jiných bolestí způsobené nedostatkem pohybu

 

 

Co si vzít na první lekci jumpingu?

 

  • pohodlné sportovní oblečení vyrobené ze savého materiálu
  • pevnou sportovní obuv
  • ručník (možnost zapůjčení)
  • dostatek tekutin, min. 1 l

 

 

Pravidla na každou lekci:

 

  • Nebojte se zeptat instruktora, vysvětlí Vám základy cvičení, správné držení těla a zkontroluje výšku řidítek.
  • Nechte se motivovat, ale cvičte podle svých možností - nepřetěžujte se!
  • Dbejte na pitný režim!!
  • Jedna lekce jumpingu trvá 45 minut + 15 minut posilovaní a strečink.
  • Jumping mohou navštěvovat i děti od 6 let.
Zpět na seznam skupinových cvičení...