Chi-Toning

Chi-Toning

Chi-toning patří mezi formy cvičení v oblasti Body and Mind. Jedná se o pomalé i dynamické cvičení, které využívá různých směrů a prvků z jógy, pilates, pěti Tibeťanů a strečinku v různých kombinacích za pomocí plynulých přechodů vedoucích ke zlepšení síly, rovnováhy, pohyblivosti a vnitřní energie.


Podívejte se kolem sebe, pohleďte na každodenní život žen. Ať už je jim 20 či 40 let, jejich život většinou ovládá dnešní uspěchaná doba a stres, stejně jako ostatní. Protože však všichni někdy potřebujeme odpočívat a „dobít baterie“, využíváme rozličné způsoby relaxace a odbourání stresu. A jednou z možností jak odbourat stres příjemnou relaxací je právě Chi-toning.

 

Chi-toning (chi = energie, toning = zpevnění) v překladu též označovaný jako „Program budoucnosti z minulosti“ je zatím ještě poměrně neznámou novinkou mezi lekcemi programu Body and mind, která si však postupně nalézá cestičku k milovníkům relaxačního cvičení.

 

Jedná se o typ dynamického, avšak zároveň i uvolňovacího pohybu. Využívá nesčetně prvků z jógy, pilates, 5 Tibeťanů a strečinku, jež vhodně (pro někoho možná nahodile) a plynule kombinuje. Ačkoliv z něj cítíte nádech orientu, jeho autorkou je německá cvičitelka Aneta Alvaredo. Jejím základním cílem bylo vytvořit takový sled cviků, jenž by efektivně a účinně působil na celý pohybový aparát všech věkových skupin.

 

Základem chi–toningu je tzv. balanční a statické cvičení, u něhož pracujete pouze s vlastní vahou těla. Nesmíte zapomínat na pravidelné a správné dýchání, díky němuž dostatečně stimulujete posilované partie a zintenzivníte celou činnost. Celá lekce chi-toningu pak bývá opět ukončena strečinkem a relaxací. Chi–toning zvyšuje vytrvalost, sílu, ohebnost a koncentraci. Zlepšuje držení těla, psychickou i fyzickou rovnováhu a vitalitu. Vyrovnává a doplňuje tělesnou energii a především odstraňuje z těla následky stresem naplněného života.

 

K chi-toningu budete potřebovat prodloužená karimatka ( v centru ). Vyberte si obleční, v němž se budete cítit pohodlně, a to v maximální možné míře. Cvičí se naboso případně v ponožkách.

 

  • Jedna lekce trvá 55 minut.
  • Každá lekce se koná s minimálním počtem 3 osob.
  • Odhlášení rezervace je nutné 2 hodiny před začátkem hodiny.
Zpět na seznam skupinových cvičení...