Kruhový trénink s vlastní vahou

Kruhový trénink s vlastní vahou

Chcete zpevnit svoje tělo a zároveň spálit nějaké ty kalorie? V tom případě je kruhový trénink vlastní vahou správnou volbou pro vás! Jedná se o velmi intenzivní intervalové posilování a procvičení celého těla. V hlavní části si vyzkoušíte nejen cviky, které vám pomohou vyrýsovat Vaše problémové partie, cviky koordinační - zlepšující Vaši pohyblivost, ale také cviky zaměřené na rychlost provedení - to znamená ty, díky nimž se budete moci těšit z o číslo menšího oblečení!


Jak celá hodina probíhá?


  • První část - Warm up (zahřátí) - vysoce intenzivní prohřátí celého těla převzaté z metody INSANITY
  • Druhá část - Dynamický strečink - rozhýbeme zahřáté klouby a svaly
  • Třetí část - Hlavní část kruhového tréninku - intervalové cvičení zaměřené na celé tělo
  • (3-4 kola, intervaly 40:20, 35:15, 30:20 - dle zdatnosti, únavy a rozpoložení klientů)
  • Čtvrtá část - Cool Down (zklidnění) a Statický strečink - závěrečné protažení celého těla


Hodiny jsou zamřeny spíše na mírně pokročilé jedince, pokud ale budete mít velký zájem a zrovna začínáte, poradíme si i s Vámi!

Neváhejte se tedy přihlásit!

Zpět na seznam skupinových cvičení...